när man har tråkigt

ah jag har tråkigt så here you gooo.

1. Vad heter du? - sandra larsson
2. Hur gammal är du? - snart  14 haha :)
3. Vart bor du? - göteborg !
4. Hårfärg? - brunt, fast det naturliga är blont
5. Ögonfärg? - blåaa ;)
6. Hur lång är du?- vettefan asså, 164 kanske?
7. Gillar du någon? - lite :)
8. Singel eller upptagen? - singel
9. Hur många har du kysst? - vettefan, vem räknar det haha
10. När och vem kysste du senast? -
11. Har du hånglat med någon av samma kön? - ne
12. När hade du senast sex och med vem? -
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? - inte så länge faktiskt haha
14. Dumpat någon? - ja
15. Blivit dumpad? - ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? - asså jag vet inte riktigt .. jag börjar ju liksom gilla någon för hans personlighet, & om han har den personligheten jag typ älskar så blir han skitsöt på utsidan också :) fast de är ju ett + att va snygg för honom också haha
17. Vad har du för mobil? - iPhone
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?- shoppa sönder, resa & köpa godis haha
19. Favoritland? - USA, thailand & grekland ;)
20. Favoritfärg? - olika
21. Film? - har ingen speciell,
22. Bok? - Såld
23. Killar eller tjejer? - ?
24. Vad gillar du mest med dig själv? - min hårfärg haha, vettefan :)
25. Vad gillar du minst med dig själv? - jag är dålig på att plugga!
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - johanna, klara, isabella & min familj
27. En person du älskar ? - alla mina nära vänner
28. En person du hatar – finns 1 person som jag riktigt hatar, men nämner inte namn
29. Ut och festa eller myskväll? - spelar väl roll vilket humör man är på :)
30. Saknar du någon just nu? - aah
31. Vad är det bästa som hänt dig? -  vet inte faktiskt
32. Beroende av något?- foundation (:() och choklad haha
33. Ditt livs största misstag? - en sak som jag gjorde när jag var 11 år, och sen en sak förra året, som jag inte tar upp
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? - det går inte att välja en endaste person :)
35. Har du några tatueringar? - nej
36. Piercingar? - ja
37. Vem är mest lik dig? - vet inte
38. Har du någon förebild? -
39. Vad ska du göra idag? - dagen är typ slut
40. Vad är det värsta du vet? - falska vänner
41. Vad är det bästa du vet? - när allt är på topp mihih, som nu ;)
42. Vad åt du senast? - spagetti & köttfärssås
43. Vad vill du ha just nu? - sommar
44. Vad köpte du senast? - tuggomi
45. Vem är din favorit kändis? - zayn malik isåfall :)
46. Vilken är din favoritställning? - go
47. Tränar du? - springer typ 4 - 5 dagar i veckan !
48. När går du och lägger dig? - mellan halv 12 till 7 på morgonen
49. Vad är klockan nu? - 19.57
50. Är du nöjd med ditt liv? - rättså :)
51. Har du chattat med den du gillar just nu? äh ja..? 
52. Har du pratat i verkligheten med den du gillar just nu? jaaaaa  :) haha
53. Har du umgåts med den du gillar just nu? yepp
54. Har du kramat den du gillar just nu? vettefan, kanske :)
55. Har du kysst den du gillar just nu? nej
56. Vem fick du senast sms från? daniel
57. Vem smsade du senast? johanna ;)
58. Vem ringde dig senast? max
59. Vad står det i ditt senaste sms? Aah tror det! <3
60. Vad ska du göra nu? snart ut & springa



Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: Johannaaa :) <3

HAHAHAHAHHA DANNE! <3 GO ÄR DU SANDRU, och ja jag förstår att ni fotar med systemkameror :o

Kommentar skriven: 2012-05-28 Klockan: 06:51:19
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/johannafredriksson
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback