Bara För Att Sandra Tvinga Mig

Sandra tvinga mig att göra ett längre inlägg ;)
Hon sa att jag skulle skriva om resan såå varse:
Jao, först så tog vi en taxi till flygplanet och så satte vi oss i flygplanet. På flygplanet fick vi några torra kex och kakor (man bah "tack så mycket -.-") och sen så mellanlanda vi i Paris, sen nästa plan o så. När vi landa i Florence så kom de en typ "taxi-buss" och hämta oss som dom hade beställt åt oss och sen kom vi fram till dom. ;) Meeen jag kommer typ inte ihåg och det KAANSKE är lite överdrivet att beskriva allt i minsta detalj... Men vi har iaf vart vid havet (vi badade ju inte ofc, de e ju typ 12 grader elr nåt i luften...) och så har vi typ.....
ASSÅ JAG KOMMER JU INTE IHÅG!! Bra minne man har här då......
Men ja, de har vart bra iaf ;)
Och idag har jag bara typ vart hemma och chillaaat :)
Har typ lite bilder från då men orkar inte ladda upp dom nu, lat som jag är ;) Kommer imorrn eller senare dåå ;) Nu blirre nån film (venne vilken) och fredasmyys :D
Puss på er ;*
Nån gammal bild.. ;)



Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback