sov gott :*

Hejhej! :)
Usch fy vad jag är trött.. varför? Jag har typ blivit sovarN eller något :O Anyway, idag gjorde jag absolut inget, typ checkade Top Model Sverige på Tv3play, annars? Inget mer.. ;) Eller jo, bakade chokladbollar för typ 3 timmar sen, asgött ju! Men sen, inget annat.. :)
Imorgon drar jag först med till mammis jobb, det är chill som fan där faktiskt ;) Vi kanske är där i typ en timma, sen äter vi världens goaste thaimat, efter det blir de lite shopping & sen drar jag till Helena, tar typ bussen jao :) Stannar tills onsdag bitchees, så om ni vill något, smsa! ;) Kommer kanske blogga där, men bara kanske..
Men vad händer resten av lovet? Har inget mer inplanerat, jo några saker.. Ska såklart träffa Isabella, men jag vet inte när ;) PUUSSS.

Living young, wild & free

Hej! :)
Drog som sagt ut med Johanna igår kväll & träffade massor av goa människor, det dåliga var bara att det var sjukt kallt och vi missade bussen.. bra där tiep, bra där ;) Vi kom hem på natten, inte så sent men typ vid halv 2 :) Sen blev det sleepover hemma hos mig, gött ju! Vi tjockade oss med chips & choklad, hihi.
Idag är jag lite sjuk, eller ja iallafall förkyld :S Så ska nog bara vara hemma och mysa, checka lite goa filmer & sånt.. Om det blir bättre drar jag till stan och köper lite oviktiga grejer ;)


/sandra

She wear high heels, I wear sneakers

Heej <3, var ett tag sen jag blogga. Men jag har flyttat så jag har typ inte hunnit liksom packa, packa, packa, flytta, packa upp, packa upp, packa upp. Det tar inte så lite tid dt ;) Vad har ni gjort de senaste dagarna dåh? Jag har:
Tordsdag: Två prov, SO och NO. Inte dt bästa i skolan kanske? ;)
Fredag: Dt var idrottsdag, wohoo <3.. not?
Lördag: Kolla på Mello och tjocka mig med kladdkaka.

Jao, nu tycker jag att Klara får börja blogga här lite också! Och Sandra, fast hon blogga ju faktiskt igår (eller veene om hon blogga igår men läste hennes inlägg igår) Så hon har faktiskt bloggat lite. :)

Nu har man flyttat HAHA, <3juuuust nu tänkte jag typ skriva värsta långa inlägget om flytten och bla bla blaa men jag är för hungrig :o xd så måste äta frukost först kommer ett inläggb lite senare ;)

//Bella

det var ett tag sedan sötisar :)

haha ja lite av vad ni har missat medans jag har .. typ skitit i att blogga här! :) Hallå, vad händer med bloggen? people? klara & isabella kom fram. Ni behöver inte gömma er.. iallafall, värt att fortsätta blogga här eller inte? erat val ;) Men isåfall tycker jag att klara & isabella också ska blogga här, vill inte vara forever alone här..

så ja, vad har hänt under den här tiden då? :) Jag har tillexempel färgat håret brunt, & isabella har flyttat osv.. det här väl hänt en del ;) vet inte vad klara har gjort under den här tiden, jo hon har typ börjat rida.. najs ju! :)

idag har jag iallafall tagit ut min fula "bäddsoffa" ur mitt rum & satt dit pappas gamla säng istället, och på fredag ska jag få min efterlängtade, stora säng! :) längtar som faen ju. och sen blir det att göra om rummet totalt! byta golv, väggar, skrivbord, gaderob.. ja, you name it :)
ikväll ska jag ut med johanna, vi ska hitta på lite roliga grejer, nej men träffa lite folk och sånt ;) vi är väl hemma vid inatt ungefär kanske? får se! sen när vi kommer hem (om vi kommer hem..) blir det sleepover, som vanligt? avundsjuka? aja självklart! :) anyway vi ses sometime, power to the people!
/sandraa