vidare ut.

kom nyss tillbaka men ska vidare ut nu strax! fyy va jag älskar måndagar ibland. uppdaterar er kanske senare pusskram! :) hinner inte med någon bild.

älska valborg.

valborg is tha shit ! händer ikväll då? :)

 


bussen.

sitter på bussen med johanna just nu :) uppdaterar nog inatt antar jag! pusskram


varm söndag.

ska ut och springa nu med johanna. jättevarmt ute. vi ses senare pusskram! :)


Om någon kallar dig ful, ta inte åt dig. Ge personen istället en kram och visa att du stödjer deras syn fel.

såhär har min lördag sett ut idag typ. haha bjuuder på alla bilder, orkar inte kolla igenom de så enjoy alla ni bra! :) eller ja, ni kan ju inte va lika bra som ja och klara men de funkaar la,.
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image descriptionimage description
haha okej liksom. nej men vi är allt goa vi ;)

sånt som man gör när man har tråkigt.

Du är kär nu - ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - tyvärr så har jag det

Nån har sårat dig så du börjat gråta - haha jaa. ni fattar inte hur sjukt många som gjort det & hur sjukt många gånger det hänt. men värst är att det nästan alltid var/är samma person.. det är då det känns hemskast. men jag visar inte att jag blir sårad för någon, bara för mig själv.

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej


Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej


Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja


Jag har smygit ut utan lov - mhm


Jag har ljugit om var jag är för någon - ja :)


Jag har en hemlighet som ingen vet - kanske..


Jag har struntat i ett prov - beror la på vad man menar med "struntat"


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- har inte med bloggen att göra ett duugg.


Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej


Jag kan inte svälja piller - jo ?


Jag har tagit mediciner mot depression - nej


Jag har anorexi och/eller bulimi - nej


Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja


Jag har vaknat gråtande - asså inte vaknat av att jag gråter, det kan man väl inte ens? eller..? men har vaknat och sen börjat gråta, tror jag.


Jag har somnat gråtande - ja


DÖDEN
Jag hatar begravningar - haha ja vem gör inte?


Jag har sett någon dö - nej


Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja 2 stycken personer..


Någon nära till mig har begått självmord - nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - nej aldrig, bästa lokalsinnet here i coome ;)


Jag har sett en fallande stjärna - ja


Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - nej


Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja men då stannade hissen så aldrig igen


Har sparkat en kille mellan benen - nej men vill göra de hehe ..


Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej men de ska göras ! ;)


Druckit en hel liter mjölk på en timme - ja när jag hade något som kallas damp, usch för mjölk

Jag har medverkat i en teater - nej , teater är rätt tråkigt


Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja


Du har fångat en snöflinga med tungan - ja


Jag har suttit på ett tak på natten - nej men det skulle vara väldigt mysigt..


Jag har aprillat någon - ja men mina skämt suger så man kan ju ba dream on att de är bra


Jag har åkt taxi - ja ? :)


Jag har ätit sushi - nej för jag är något som kallas efterbliven ;)


Jag har åkt snowboard - jaaop


GILLAR DU ATT

Ge kramar:
ja


Ge massage: helt ok


Gå promenader i regnet: på sommaren är de hur mysigt som helst



ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren:
mycket, sånt som man brukar göra på sommaren


Svär du för mycket: inte för mycket men ibland


När duschade du senast: igår


Vilken färg är det på dina byxor just nu: gråa


Vilken låt lyssnar du på just nu: sunshine


Vad var det sista du sa: "puss puss"


Vad är brevid dig just nu: en cola flaska


Vad var det sista du åt: popcorn


Vem vill du spendera resten av ditt liv med: någon.


Har du en lavalampa: nej


Hur är vädret just nu: grått & fult, antar jag


Vad gjorde du igår natt: var trött och soov


Vem pratade du sist med på telefon: mathias


Vem fick du senast sms från: från ett okännt nummer,


Vad gör dig glad: allt som gör mig glad haha ;)


Vart skulle vilja du åka: där jag inte har varit


Vill du ha barn: kanske


Vad ska dom heta: -



titanic.

nu ska jag gråta till titanic, bästa filmen ever. ha en bra kväll ,pusshej


på bussen.

hej :) sitter på 91an just nu med Helena påväg hem. berättar om min fredag senare ikväll? pusskram.

 


dagens.

tjaa. dagens randoma outfit :) värt att börja med "dagens"?


hihihi.

i'm so damn jealous of every girl you talk to... only because i never want anyone else than →ME← to realize how amazing you are...
fredag imorgon, yeees. längtar till helgen så de är sjukt, en dag till bara sen är jag friii.. i typ, 4 dagar men ändå :) har sjukt mycket att göra denna helgen, men snackar mer om det imorgon oki? ny mobil också, haha asså jag är så jävla failad. säg inte det här till någon jävla stjäl på jorden.. tappade först min iPhone på stan, sen fick jag låna mammas mobil och igår tappade jag den i toaletten.. haha den funkar la fortfarande men den är ändå cpad. fast har en ny iPhone nu soo... inte mitt problem anymore ;) vi ses imorgon pusskram.

2 saker jag måste ha innan sommaren.

två saker jag måste ha innan sommaren är löshår & jeffery campbell lita. testade jeffery campbell idag på raglady och jag typ döör.. seriöst, skönaste & snyggaste skorna jag sett. typ skönare än converse? :O dessutom är de sjuukt lätta att gå i, pluus på de. ett litet minus är väl priset kanske, 1800 kr, men de är såå värda pengarna, de är ju inte  mycket ändåå :) men tror nog jag beställer från nätet för inte lika dyrt därifrån, får se vad jag gör.
sen löshår. för jag måste ha längre hår, asså verkligen måste. hatar att ha mellan-kort-långt hår, vill ha låångt, och jag vill ha det nu också. det tar sjukt lång tid för mitt hår att växa även om jag klipper topparna rätt ofta :( men det svåra med löshår är att; 1. det är sjukt svårt att hitta sin egen färg, verkligen sjukt svårt. man kan ju inte ha en annan färg än sitt vanliga hår heller, bliir soo epic fail.. 2. jag tonar ju mitt hår, och då är det väldigt svårt att få exakt likadan färg som man har haft (alltså samma bruna färg) även om man tar samma märke, för mitt hår har väldigt lätt för att bli massa andra färgnyansaer olika gånger även om jag har samma märke hela tiden.. om löshåret och det riktiga håret sen inte är i samma färg blir det ju inte så kul ;) kollade på löshår idag iallafall, men hittade inte min färg så får kolla vidare på andra affärer..
hade inget annat att blogga om thehe..

bad update by me..

ah, typ sääämst uppdatering från mig, hehe bara sandra som har bloggat det senaste typ ;) har vart hemma idag, fick migrän imorse :( :s men aja, är bättre nu iaf :)
men har inget att skriva typ.. pusshej! ;*
gammal arkivbild..

Jensens Böfhus

sitter & chillaxar, :) alla går till jensens böfhus, asså fyfaaan vad gott. drar till läkaren snart, kraam.


25 april

tjaaaa. sitter på bussen just nu in mot stan, haha lång skoldag man har då :) men kommer nog tillbaka senare idag om jag hinner ! uppdaterar nog mer sen, kraaam.


if you think you gonna win, I'll will prove you don't.

pluggar lite, duktig chey! ska sova nu snart iallafall, här är man trött.. men ni får ha de så bra så ses vi imorgon! ;) puss & godnatt.
gammal bild kommer.
ooooh whatchin' me.

you think I don´t care but i do, yes it's true.

haha asså what, mina fingrar ser helt skadade ut?
ska iallafall plugga lite nu & försöka komma på något att blogga om. blooooggtorka men försöker ändå, starkt av mig .. haha nej men asså ja :) pussskraam.

i skolan.

hejhej. har matte just nu vilket suger, slutar skolan vid halv 4 ungefär.. lite senare idag drar jag to thaaa beeach med klara :) pusskram.



dagens lilla shopping.

balsamspray: Loréal PARIS elvital



balsam: Schwarzkopf



parfym: HAVE FUN



parfym: STAR nature



lösögonfransar: Depend



body butter: Nordic Cap



mascara: Maybelline New York



båda läppglans: Rimmel London



båda läppglans: Pierre Rene



båda läppglans: Rimmel London



örhängen: GU accessories



örhängen: GU accessories

ah sen va de typ fler örhängen & kläder SÅKLART, men orkar inte ladda upp mer bilder nu.. är trött :) använder typ aldrig läppglans men köpte det ändå hehe. godnatt

so goodbye, please don't cry.

ska sova nu, söndags myser lite.. vill bara bort från allt typ, orkar inte vakna imorgon.. pusskram :)
I have died everyday waiting for you.
you're the one thing I'm missing here.
cause there'll be no sunlight if I lose yah baby.
every night in my dreams I see you, I feel you.
that is how I know you right now.
but I don't know why i'm scared,
cause I've imagined it all.
but you'll never know if you never try.





You'll never know if you never try

hejhej. sorryy för sämst uppdatering idag by mooi, men så är de :) facee it. idag har ja iallafall shoppat lite med johanna älskling, köpte inte så mycket kläder, mest typ "skönhetsgrejjor" haha eller va man kallar de.. men typ kroppgrejer, ansiktsgrejer, smink, smycken och sånt :) visar nog senare va jag köpte så ni får absolut se då ni som vill!
gick upp halv 7 imorse iallafall för att hinna med allt, shoppade saker i typ 9 timmar.. asså seriöst :) nej men 8 timmar iallafall! men är iallafall inte ett dugg trött, hällde i mig massa energi drickor imorse.. så de är nog därför :) vet att de inte är bra att skippa frukost och dricka sånt istället men de fick bli så todaaay! vi ses pussskram.
pengarna rullar in som de ska nuuu, de går bra nuuu.

hungerspelen

heej :)
skulle vara med alfrida idag egentligen men fick inte tag på henne haha, så det blev hungerspelen med bääästaa mika ist! ;* hehe, jag vet, vi är lite efter med att se den, alla har ju typ redan sett den men aja ;) men ska dra nu, puss!
haha igga bilden ba.

Forever alone mys


jordgubbar med choklad..

Påväg till hemköp just nu typ , köpa lite mys :) Färgade iaf om håret förut och det blev faktiskt jättebra, mörkare & mycket bättre kvalité ;) Köpte inte samma märke heller, köpte Loreal denna gången istället för schwalsopt eller nåt random haha.. 100 kr dyrare men så mycket bättre ;) Aja ska inte tråka ut er så pussss


färgar om håret.

tagga färga om håret nu då! :) har typ rött just nu, passar väl rätt bra men nej nu färgar vi det mörkare så kan vi börja tagga till löshår snart också. ha det så braaoo!
var tvungen att ta en gammal bild.

stan :)

hihi, bella står och sminkar sig nu ^^ har redan gjort det ;) bellas kommentar "SÅ, nu.. det typ dampa jättemycket :( " haha :D
men aja, ska typ dra till stan nu, så vi ses sen ;*

softilation.

chillar med bästa, ben & jerry's, choklad & powerking, älskaa. hihi ni får ha en kul fredag, vad ni nu ska göra :D hihi kanske bloggar mer sen, blev lite shopping förut också btw, kanske visar sen vad jag köpte.

Myys <3

Vi sitter och myser med chips och fanta. Sen ska vi kolla på Friday the 13th. :D Fast inte än dåe ;) Men får se vad vi hittar på nu :) Puss! ;*

Myys

Sitter med älsklingarna på Espresso House, hihi drogen nummer 1 ;) ha det så braa.


dra. ;*

tjooohh :)
ska typ dra nu, men bloggar sen! <333
har tänkt på att jag alltid skriver något om bilden under den.... men aja ;) hann inte platta håret imorse förresten så såhär ser mitt naturliga ut då om ni undrar.. :)


en busig rubriik härdå.

hej! pluggaaaaaaar så det är sjukt hihi, prov imorgon :) sen skulle jag & vincent gjort klart något arbete till imorgon som absolut inte är klart, kommer va klart om typ två veckor för oss, hehe bra vi är. men så är dee! man hinner inte allt :) vi ses imorgon iallafall, pusskram.

19/4

hejhej! sandraaa häär för en gångs skull, tror inte någon bryr sig men whatever.

har verkligen inte hunnit blogga eller något denna veckan, bara lite. men har haft sjukt mycket att göra, asså verkligen SJUKT mycket! :) idag är det torsdag iallafall, vilket betyder att det är fredag imorgon. imorgon blir det först skola, sen vid klockan 1 tandläkaren hata, efter det stan, sen ska jag träffa mina älsklingar efter det & och senare på kvällen blir det mys med johanna, hos mig antagligen. ska försöka uppdatera lite mer iallafall, vet inte om det blir mer uppdatering av mig idag men ska iallafall blogga såfort jag hinner & har tid för det! :) pusskram.
hatar att lägga upp bilder jag redan lagt upp men det får bli så denna gången ;)
du kan säga det till mig, jag finns alltid för dig & jag bryr mig om dig. kom ihåg det, du vet vem du är.

picnik stängeer :(

heeeeej :)
har precis typ pluggat lite, har någon grej om kalifornien som ska redovisas imorrn, och förut hade jag knappt gjort n å n t i n g typ ;) haha duktigt klara (y) men aja, nu har jag bara liiiiite kvar och man fick jobba imorrn på lektionen också :) men hahah, ingen bryr sig :p
men vi ses, puss! ;*
förresten, picnik stänger ju idag :(

mot skolan, jippie....

heeeej :)
känner att bella har uppdaterat jättemycket nu och jag och sandra kanske inte lika mycket hehe.. ;) men det är braaa bella, fortsätt med det så ska jag också bättra mig, hihi! :p
men ska typ dra till skolan snart, gör bara ett snabbt inlägg innan jag måste gå ;)
jao, idag ska jag få ansiktsbehandling och massage av mamma :D (hon jobbar med såånt ;))
och imorrn ska jag ju va med bäästa bella! :D saknar dig SJUUUUKT belli <33
men aja, måste dra nu, puss! ;*
oseriös mongobild om ni undrar.


Längtar <3

Det är bara 35 skoldagar tills jag har sommarlov, wiee längtaar <3

Hemskt jue! ;O :(

http://video.se.msn.com/watch/video/dod-nyfodd-bebis-hittad-i-frys/ahuqusz2


Guuud va man kan va trött!


Nicki Minaj i juryn på premiären av Top Model 17



Before I die...















Strunt i schema-saken ;)

Detta ska jag göra resten av veckan:
Torsdag (imorgon): Köpa något till Becca :) (gjorde nt dt igår) , träna + plugga
Fredag-Lördag: Va med Klara<3 SAKNAR DIG SJUKT MKT GMN <333 ;*
Söndag: Becci fyller 11 <3


Pictures from today ;*




Pöss på er <3 ;*

Test-grej ;)

Favorit:
Dricka på morgonen: Juice eller Oboy
Mat: Tacos <3
Färg: Tyyp alla ;), förutom brun, gul, orange och beige.

Senaste personen du:
Pratade med: Mamma :)
Pratade i telefon med: Ida :D <3
Chattade med: Klara :D <3
Skrattade med: Elin :D <3
Krama i skolan: Johanna :D <3


This or that:
Choklad/vanilj: choklad <3
gult/grönt: grönt
frukost/ingen frukost: Frukost?
Resa/sommarland: Resa <3
Messa/ringa: beror på vad man vill säga jue ;*




I am who I am, but remember nobody said you have to like it.


hemma från stallet<3

hejsan sötisar :D
är hemma från stallet nuu, har typ precis duschat (y) red ute idag, såå härligt hihi ;*
tagga bella på fredag, SAKNAR DIG SJUKT GMN! <33
puuuuss!
ojoj, gammal cambild ;o tog bara nåt random från arkivet hihi ;*


I skolan

Är i skolan just nu och bloggar från Johannas dator, thank u sweetie!! <3 Vi slutar om typ en kvart :D Woop, woop!! Då ska jag typ till stan och köpa något till Rebecca (min lilla syster), hon fyller år på Söndag. Tagga Klara på fredag!! Omg, dör så länge sen det va jag träffa dig eller Sandra! :O <3 MISS UU <3
HAHAH och hoppas inte jag och Klara behöver ta bort skynken från någon fontän, hahha fail.
Aja, byee <3

FUCK snö.

hej det snöar ute hejdå ;*

Rubrik. :)

Godmorniing ;) Vakna nyss eller typ en för en timme sen. Ska typ äta frukost nu så, bye <3



godnatt.

har en sak att säga, godnatt.

nej men ah, är lite pissoff just nu men det ska inte gå ut över någon annan än mig ;) så ja, nu skiter vi i det. Ska sova nu, duktig chey ska vara duktig och lägga sig tidigt, yeey tiep.. Men vi ses imorgon, så ni får ha de så bra sålänge, pusspuss ;)
the angels never arrived.
but tonight,
let´s set the world om fire.


You haven't lived your life liked you should, cause you said you've never had it so good

haha asså bara fem ord; jag hatar allt och alla.


som ni kanske har förstått, jag gillar inte rubriker....

heej :D
fast än skolan har börjat idag och massa sånt är jag typ på asgott humör :D fast imorse var det helt tvärtom, fick typ rage på allt.. men det va bara för att jag faila med sminket :s först eyelinern och sen mascaran.. haha men aja ;) tagga att träffa bella på fredag förresten! (y) sen sover hon hos mig, hihihiih myyys!<3333
men ni får ha det så braaa, puss! ;*
haha, bara för att man leker med webcamen lite ...

Veckans schema <3



Dagens outfit


Halsband: Glitter
Tröja: H&M
Byxor (man ser de inte så mkt på denna bilden då men..): Kappahl


kommer du någonsin igen få se solen genom molnen?

hejhej :) har ingen aning om vad jag ska skriva haha .. kan väl skriva lite om min dag eller något , även om ingen bryr sig, inte ens jag :) eller jag kanske bryr mig lite förresten..
ah en vanlig måndag, fast lite bättre kanske ? vet inte vad som orsakar det :) men ibland är de ju så , you know the feeling maybe? :) sen har jag väl mest bara chillat med johanna, ska träna nu iallafall. Ni får ha de så bra, pusssss.
men jaaaa jag hade lite tråkigt förut :) och jaaaa jag är typ ginger?

Smile :)


Sötizzar <3


Alba och Ida gick nyss och nu är man allmänt social och sätter sig vid datorn direkt (a)' :P Ne men ska plugga snart trööök :(

På skolan blev vi ju såklart bombade med prov/uppgifter som vi ska göra :( Inte direkt det man vill göra efter ett lov men men, skolan är som den är ;)

Längtar tills Sommarlovet <3 Det är ju typ ba 37 dagar kvar eller nåått :P LÄNGTAR!! Då måste jag träffa sötizzarna Sandra och Klara! Omg, det var typ aslänge sen vi var med varandra :o <3 :( Neej vi mååste allvarligt talet träffas snart!! :( <3

Miss uuu <3 Miss this! <3







joggaaa (y'

hejhej snyggingaaar<3
sitter hemma hos alfrida nu, har typ precis ätit apelsin haha ;3 ska dra ut och jogga lite med henne, får se vad vi hittar på sen :) duktiga vi är (y)' haha fast det är ju inte direkt mycket men aja.. ;) bättre än inget? :D men vi ses, puss! ;*
igga mitt smile typ haha :(

Måndaag


Måndag idag, tröök. Eller inte så mkt faktiskt det var kul att träffa alla goa som man inte träffat på lovet <3 :D
Bild från idag:

Love ya! <3

matte

Skola nu , matte... Sucks! slutar skolan typ halv 4 , vet inte vad som händer efter :) pusskram!

 


jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara.

haha asså jag har kul.. eller? haha nej men fatta hur tråkigt jag har. ha en bra kväll älskiingaar, de ska jag ha!
mitt hår är rött haha. skola imorgon hehe , just sayin'

hata söndagskvällar..

helluu ;)
imorrn är det skola då, tagga.. men ska bli kul att träffa lite folk som man inte har träffat på lovet! :)
men ni får ha det bääst, puss!
gammal bild men aja :p

Söndag

Söndag idag då, måndag imorgon.. Taggaaaa.. Asså fyfan :( Aja, ska iallafall ut lite nu , ikväll kommer älskling. Myys! Har uppsatt hår idag btw, och är typ helt osminkad :) puss.

 


wannabe bella? <33

heej!
hihi, gör samma sak som bella gjorde nu ;) :D

Ringa eller skicka sms? sms!
Är dina föräldrar gifta eller skilda? asså dom bor ihop men är inte gifta ;)
När såg du senast din mamma? typ en timma sen
När vaknade du idag? 10 :)
Var sover du? i sängen, haha ;)

Hur många kuddar har du i sängen? tvåå
Tycker du om kaffe? nej?
Vad dricker du helst till frukost? oboy :D
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? tror inte det ;)
Har du behövt åka ambulans? aao när jag var typ 3 haha :p
Har du provat droger? nej?
Provat röka eller snusa? nopeee



Någon random bild typ som jag hitta på datorn haha :p



Test sak ;)

Ringa eller skicka sms? Beror på
Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Gifta
När såg du senast din mamma? för typ 1 min sen ;)
När vaknade du idag? kl halv 9 ;)
Var sover du? I sängen?

Hur många kuddar har du i sängen? 2
Tycker du om kaffe? nej usch :(
Vad dricker du helst till frukost? juice eller oboy <3
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Jaoo
Har du behövt åka ambulans? Nee :)
Har du provat droger? NEJ!
Provat röka eller snusa? Nej!

 


Har precis ätit ...


Lasange, love it! <3 Såå gott <3

detta börjar bli irriterande, kan inte komma på EN ENDA RUBRIK.

shena!
har verkligen inte gjort N Å N T I N G idag, typ bara chillat hemma och så.. :p hehe men pallade inte å göra något idag faktiskt, även om lovet typ börjar i övermorrn :( men ni får ha det så braa, puss! ;*

SORRY SÖTNOSAR!

Omg vad länge sedan det va jag blogga här, nej nu får jag blogga mer... jag måste blogga minst 3 inlägg varje dag om jag inte reser bort eller något. Ha det bäst babes <3 ;* Och Sandra och Klara har ju fixat finaste headern oxåå :* Puss på er!!

Saknar er <33

Stan med älskling

Mm..


förklaring?

Hejhej! :) Förlåt för att jag uppdaterade dåligt både igår och idag.. Men ni har ju underbaraste klara som bloggar bäst ;) men har haft lite liv faktiskt, duktigt!? :O nej men.. ah.
Som sagt är ju acern sönder och laddaren till macen är sönder också hehe ;) men bloggar från min sjukt sega HP just nu som jag hatar & som ska dö, just saying liksom. Men ska försöka uppdatera från denna ändå ;) men jag skiter iallafall i den där dag 1, dag 2 osv saken tills jag har min acer eller mac igen, för det är på de jag har alla bilder som jag behöver till den där dag grejenoch så! ;)
hihi typ en enda bilen som fanns på denna datorn. ser ni att det typ är lite röda slingor i mitt hår?

snart e lovet slut :(

heej!
va tvungen att dra typ tidigt för hade inga nycklar och ingen skulle vara hemma så ah.. :s men aja, sitter och nolifar med datorn typ som vanligt i myskläder med musik och sånt (y) kusinerna åker tillbaka till italien imorrn eller nåt, och kommer typ inte träffa dom på aslänge så ah, är typ med dom haha :p men får se vad som händer ikväll dåe ;) men aja, ska dra, puss! ;*
jäääätte gammal bild men aja ;*

fredagen den 13 (y)

heej :)
har typ bloggat ganska mycket nu dom senaste timmarna för att vara mig ;) hahah :p men aja, blev ingen film, haha vi palla typ inte ;) så istället fortsatte vi vara jättesociala med varsin dator i varsitt hörn.. ;) förresten, fredagen den 13 idag ju, lovar att det typ kommer hända nåt dåligt :( tennishallen började ju brinna förut med (fast det var ju egentligen igår men det va ju typ på kvällen och det kanske brann nu på natten också, jag vet inte) men aja, ni får ha det bäääst ;*

en enda rubrik.., det borde väl inte vara så svårt?

shena ;)
johanna och jag sitter och är jättesociala med varsin dator.. heheh.... men aja, sen blir det kanske någon random film eller nåt :) men vi ses, puss ;*

ching!

haha, random rubrik? aja, kom hem från tandläkaren tidigare än vad jag trodde :D så ska fixa mig lite bättre nu, förut hann jag bara slänga på mig lite mascara :p hade typ asbrottom men ah ;) men vi ses sen, puss!
hahah, nån random cambild ba

Kaoz eller?

Hejhej! Min acer dator är sönder för andra gången, och min Mac laddare funkar inte så kan inte ladda macen.. Haha fml ;) Har en till dator men den suger. Får se om jag använder den sen ändå.. Men jag har inga bilder på den och man måste ju typ ha bilder på sin blogg eller !? Sen har jag ju tappat min iPhone då kan inte blogga från den, och min mammas iPhone glömde vi av pinkoden på så den är avaktiverad i typ 2 månader eller nåt HAHA asså fml, men snodde min syrras iPhone nu som är jävligt ful & nu får hon rage för att den är borta.. så ah önska mig lycka till! ;)


johanna :D

Hejhej!
kom typ precis ut ur duschen, ska göra mig i ordning nuu ;)
sen ska jag typ till tandläkaren.., kul? näääh :s men aja, sen drar jag till bästa johanna och sover där, så det blir ju najs! :D men ni får ha det så bra, puss ;*
gammal bild men aja, har typ inga bilder!

en sak till förresten, det är tre personer som bloggar här för er som inte vet ;) fast en av dom uppdaterar typ aldrig :(

många är bra men..

det finns många remixer av låtar som är bra, men denna remixen.. asså det går inte att beskriva! lyssna på den och försök beskriva det ni själva.
var verkligen tvungen att göra detta inlägget! omg.

en random rubrik ba.

Hej!
känner att jag kanske inte uppdaterar så jättebra då men ah.. ;) men iaf, asså jag orkar bara inte göra den där dag 1, dag 2 osv. men aja, hittade typ inget idag :s men köpte iaf en ny hårspray :) använder egentligen inte det så mycket men kan behövas ibland, hihi ;*
haha, random mongobild från nån dag....



älskar dej.

Bästa kommer hit snart, blir myskväll bombat med popcorn och skräckfilmer! Ha en bra kväll, det är ju "lill lördag" liksom.. Vi ses ;)

fan vad go.

rätt go låt eller? jaaaa.

fast radio mixen är så mycket goare, men den finns bara på spotify.

you are the one.

Kom nyss hem.. Har varit på sjuuukt många ställen idag haha :) Fast universeum sög för de va tråkigt som faen så vi drog typ efter en halvtimme, vi åkte till nordstan och typ fika på Espresso House, sen drog vi till Bergsjön (random ställe..) sen till Avenyn, sen till Trädgår'n och sen drog vi typ hem, eller nåt.. Uppdaterar mer strax, puss :)
nästan helt osminkad idag. måste färga om håret igen också btw, bara säger det.

espresso house (y)

tjoo, sitter med alfrida och julia på espresso house nudåå :D puss ;*

 


Dag 9 - gammal och ny bild på mig själv


mycket förändring, eller?


Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


morning.

hejhej eller godmorgon eller vad man ska säga.. :) Vakna för tiep en halvtimme sen, sitter & myser i min one piece just nu. idag ska jag till universeeum (STAVNING!?) faktiskt, med Johanna :) ni vet det där brevid Liseberg typ? Har inte vart där sen jag var 5 år haha ;) Aja ska käka frukost och sånt nu, ni får ha deee. puussss.
asså seriöst, hata mina tänder. bara för att jag har dragit ut typ 50 stycken..

mobilblogg, jaooo

heeii, ligger typ i sängen o ba chillar med alfrida :p ska inte sova än på ett tag då men ah :) imorrn drar vi typ till stan eller till torget eller nåt random. ;) men ska dra nu, puss ;*

öööh hahhahahah, fin man är i 3D-glasögon, nån cp slarvtofs och typ ridsaker... ;s

 


du är huvudpersonen i mina sämsta minnen.

godnatt världen! :) ska sova nu, ska upp tidigt imorgon. Uppdaterar mer imorgon om vad jag ska göra imorgon såklart, sen lovar jag er mycket uppdatering, men mest mobilbloggar antar jag ;) vi ses imorgon iallafall, ha D!

Dag 8 - bild på en tid jag saknar

varberg med älskling!




Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek

 


young, wild & free.

Tjaaaa! :) sorry för att jag inte uppdaterat idag men ah, mitt internet har varit paajj hela dagen. Dessutom hade jag ingen telefon & tvn funkade inte heller :) Haha mm bra dag.. har iallafall fixat i mitt rum lite idag. behövdes väl antar jag ;) uppdaterar såklart mer senare, måste ta igen allt! :) puussss.

@alfridas place

tjo, är hemma hos alfrida nu :D ska typ dra till stallet snart dåå (y)
Länk till alfridas blogg, hihiihhih, HÄÄÄÄÄÄR

(staffethatsme.blogg.se)

Måste speedaa!

Hehe, måste skynda mig nu, bloggar mer senare, puss! ;*
slänger upp en gammal bild, hinner inget annat ;*

från idag typ.

shorts från; gina tricot.

Hihihihi;*

Dag 6 - något jag längtar efter

Sommaren.

 

 

Okej, dålig sommarbild, eller bild över huvud taget. Men skit samma ;)

 

Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Alfrida imorrn då :)

Cho, drar till alfrida imorrn och sover där ;) Naajs, huh? Men fick typ pengar idag, var typ det jag ville ha, kunde typ inte komma på nåt annat så.. :) Men aja, ska dra nu, puss! ;*
Förresten, får ta "dag 5" någon annan dag för jag hittar inte kameran.. :s

Men aja, tar dag 6 idag :) Kolla inlägget över ;)
Λ
l
l
l
l
l

she is good but I am better.

Kom nyss hem, köpte inte så mycket, typ bara ett par shorts & sen fika på espresso house såklart :) Kan visa shortsen sen för er som vill ;) Ikväll blir det myskväll med johanna @my place. Måste bara städa och lite sånt först ;) Ha typ a good day eller nåt..
en bild bara.

Espresso House

Sitter på Espresso House med Johanna.

 


presenter i förväg?

Tjo, mina kusiner bor ju i italien så ah, dom har kommit hem nu så vi ska typ fira mig i förväg, fyller år om en månad (y' Men haha, för er som bryr er och inte bryr er, asså dom flyttade dit för typ ett år sen så dom är liksom helsvenska... Men aja, ingen bryr sig, right? Så får väl se vad man får av dom sen, hihi ;* Men ha de bäst, puss!
Haha, igga mitt smile ;*

Dag 7 - 5 fakta om mig själv

1. Jag är javligt go;*'
2. Jag säger alltid OHJAHVLAAAAAAAEH 
3. Min favorit nattklubb är trädgår'n

4. Jag började gråta som faen på titanic :((( synd om mig
5. Jag älskar en hejdå.


Haha random fakta som johanna skrev men ah.. ok :)

random bild haha.

Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


godmorgon.

Sitter hemma hos johanna just nu ;) det regnar just nu, är det bara ja eller va de tiep längesen? :) Aja, idag ska jag och johanna bara in till stan, blir fika + kanske köper man något? Nej men behöver lite grejer så får se om de finns :) Vet inte vad som händer ikväll , men ah får se. Ha en bra måndag, puss! :)

smile.

Kom nyss hem från klara & alvin tiep.. sitter och tar lite egopixx, haha men ah ;) Väntar på att bästa johanna ska komma så drar vi in till stan och ikväll blir det bio! myys. titanic i 3D faktiskt, aja många som vi känner ska kolla på den också så de blir chill! :D Ikväll sover jag nog hos henne iallafall. Ni får ha den bästa söndagen ni haft, oki? så ses vi senare;)
puuuuusss.

för om jag tar i för löst, har jag förlorat allt i morgon bitti

Hej snyggingar ;* Sandra och alvin har dratt nudå, får se vad som händer sen ;) Men ah, imorrn blir det iaf shoppa igen då (y) Fast förra gången köpte jag ju inget fast än jag hade 500 med mig lixom men aja, får väl köpa något imorrn istället :D Puss på er! ;*


chillin' billin'

Cha, just nu är det lite chillin' billin' som gäller ;) Men ah, vi ska ner nu och typ prata med någon. hejdåååå! ;*

Dag 6 - något jag längtar efter

Jag längtar efter..

Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Jag hatar rubriker...

Tjo!
Ska typ gö mig i ordning nu, ska träffa några snart ;) Men ah, vi ses sen! ;*
Hehe, har typ INGA bilder, flåååt :o

jag hoppas marken du går på går sönder.

Hejhej ;) myser med go musik och sånt just nu, ska lägga mig tidigt idag! Trött typ? :O aja, imorgon ska jag träffa några kompisar vid 1 typ, sen ska jag träffa johanna på stan och sen ska jag nog sova hos henne eller något. Vi ses imorgon iallafall om jag inte uppdaterar mer idag ;)
rätt gammal bild, inne på acern..

Glad påsk , hihi ;*

Påsk idag då, naajs ;) Har egentligen inte gjort något speciellt som att typ "fira" eller nåt, har vart med sandra ba :D Men har typ inget att säga? Så ah, ni får ha det så bra<33

glad påsk världen!

Oj, de är påsk idag.. hihi men ahja, glad påsk på er alla där ute! hoppas ni äter väärldens godaste mat och väärldens godaste godis :D haha men yezyez. Ska ut & chilla nu med musik faktiskt, så ni får ha den bästa lördagen någonsin så ses vi absolut senare! puussssss.

är de lugnt om jag kallar dig baby?

några av alla bilderna från idag.

Dag 5 - dagens outfit

spetslinne: monki

jeans: gina tricot

sjal: gina tricot

skor: din sko



ah fail att byxorna är smutsiga men ah.



Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Dag 4 - vad jag har i min väska

Iphone, nycklar, tuggumi, mascara, plånbok, macbook, och massa småskit typ hahah ;)




Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Dag 3 - Några jag aldrig kommer glömma

Hihi, samma som på förra punkten, Sandra, Mika, Johanna, Alfrida, Isabella + några till och min familj ;*

 

Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Alexander clevenpil<33333

Hejhej! :)
nu sitter vi i Sandras goa säng och typ chillar ;) vi ska snart kolla på skräckfilm eller något random. så vi ses senare, puss! ;*

Rubrik?

Heej!
Har typ köpt lite chips och sånt naajs nu med sandra <33 Sen blir det väl lite skräckfilm och mys :D Förresten, det började snöa idaag! :( :( :( USCH, HATA SNÖ. Men vi ses, puss ;*
Ni får en bild på sandra ist för hon e en sån snygging<33

it´s hard to look right.

Hejhej! :)
Ska ut nu och fixa några viktiga grejer.. Vet inte vad som händer i eftermiddag, men ska möta upp Klara någonstans ikväll ;) Sen sover hon här inatt! Ska rensa med kläder och sånt nu innan jag drar ut så ah, förresten har fixat ett tidinställt inlägg ni får sen! Puussssss ;)

Dag 4 - vad jag har i min väska


i min väska har jag iphone, mascara, plånbok, headset, paul frank lipsmacker, macbook, parfym, tuggumi & solglasögon. Det va de jag kunde komma på iallafall ;)


Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


good day.

Hejhej! ska sätta på några filmer nu och så. Asså shit det är lov, gud vad skönt! Skiiiiiiiitbra dag idag så de är ju gött! nej men vi ses pussss.
förresten, alla lyssnar.


Dag 3 - några jag aldrig kommer glömma

Madelene Regnell


Det var ett tag sedan jag träffade dig nu, men jag minns våra sommrar i Bohuslän.. Så sjukt kul så det finns inte, saknar verkligen den där sommaren för 2 år sen. You remember? Du är alltid en glad tjej och du snackar aldrig skit om någon endaste, du är en av de snällaste jag vet, inte många som är som du, kom ihåg det när allt är jobbigt! Saknar dig iallafall, och jag kommer aldrig glömma dig eftersom du alltid får mig glad & du får mig alltid att skratta! ;)

Helena Larsson


Alla mina minnen med dig, asså det är helt sjukt! Finns så sjukt många.. Du är en så sjukt rolig, glad och sprallig tjej ;) Du är underbaar och du är en sjukt bra kompis! Sitter seriöst och skrattar åt allt vi gjort tillsammans :) Har kännt dig i hela, hela mitt liv och du har alltid varit en bra kompis. Tror jag iallafall haha.. Du är en tjej som alltid har bra saker att säga om folk! Saknar dig, ses på lovet right? ;) Förresten hur går det med Louis haha?

Isabella Olsson


Du är en av mina bästa vänner och du är så UNDERBAR! Så underbar så det finns inte. Asså sjukt vad jag gillar dig gumman! :D Har kännt dig i 13 år, nästan hela mitt liv. När vi var små var vi ovänner, men ja sen ändrade allt på sig och nu är du en av de bästa jag har. Du är en tjej som är väldigt rolig ;) Minns förra sommaren, sjukt rolig med alla konserter ju! Var ett litet tag sedan jag träffade dig, men vi ses väl imorgon eller? Hoppas det iallafall ;) Kom ihåg att du är en jättebra kompis jag aldrig kommer glömma.

Theodora Brown


Du är som en syster för mig, när jag var mindre såg jag alltid upp till dig! Du är jättegullig mot allt och alla. Var typ 2 år sen vi sågs senast? :( Jag saknar ju dig! Men jag hoppas vi ses på lovet. Tack iallafall för att du är så bra, och för att du gjorde den där sommaren till den bästa någonsin! ;) Du är värd absolut allt du får. Kraam ;)

Klara Cronander Hedvard


Har kännt dig så sjukt länge också! Du är såklart en av mina bästa vänner, och du är så underbar. Du är sjukt go och rolig så det finns inte! Har väldigt många minnen med dig som jag absolut aldrig kommer glömma :) Du är en underbar kompis helt enkelt och ja så är det och så kommer det alltid, alltid vara! ;) Tack för att du finns för jag skulle verkligen inte klara mig utan dig! Underbar är du och du är alltid bra att prata med och ja, du finns alltid liksom. Puss älskar dig!

Mathias Söderlund


Du är en riktigt go kille & du finns alltid! Du är en bra kompis helt enkelt ;) Hoppas allt är bra med dig btw! Du bryr dig alltid om en & du vill inte att någon ska må dåligt, antar jag :D Kram!

Johanna Fredriksson


Förut hatade vi varandra, vi hatade varandra så det är typ helt sjukt haha.. Men sen bara sådär när vi började i samma klass blev vi vänner och nu är du en av de som betyder mest för mig :) Du finns alltid & sånt, dessutom har du go humor som faaen. Vi gör i stort sätt allt tillsammans typ, haha! Men tack för att du finns iallafall bästii, love u<3

Alfrida Angström


Kommer aldrig glömma dig för du är så snäll & roliig! :D Har inte kännt dig sådär jättelänge, lite mer än ett halvår bara men ändå. Kom ihåg att du är jäättebraaa! :D Pusss.

Och sen kommer alla andra goa.. Martin Agerstig, Natalie Forsblad, Anna Lindberg, Victor Persson, Alexander Hermansson, Maja Karlsson, Caj Ljungström, Oscar Andersson, Sara Karlsson, Fabian Dahlin, Mikaela Jenebring OSV OSV..

 

Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Looooov!

Yeeeey, assoe fattar ni hur gott humör jag är på? :D Hihi, najs dag idag då med bästa, drog till stan lite och så <33 Köpte inget men vi ska typ shoppa lite på måndag med (yy' Och imorrn ska jag sova hos henne med :D Hihi, är typ as speedad, miohiihihahh ;D Haha wft? Aja, ska dra nu men vi ses, puss på er bästaa! ;*
Hihi, ngn random bild ba ;)

Dag 2 - en av de viktigaste personerna i mitt liv

Har typ massa men ah, tar några!

Ingen ordning eller sådär ;*




Sandra




Mika




Johanna




Alfrida




Isabella


Ah, det va några av dom men har typ fler <33 Och sen min familj såklart ;*

Men ni får ha det så bra, puss!


Dag 1: Din facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


YOU make ME smile.

Hejhej! :)
Haha jag uppdaterar rätt mycket här till skillnad från Isabella och Klara, men aja.. Idag har jag tränat med bästa & lite annat. Lyssnar på massor av låtar som alltid får mig att tänka på en person som alltid, alltid kommer betyda allt för mig. Vad som än händer :) Den här personen har fått mig le som världens gladaste person när jag egentligen är sjukt ledsen, varje gång jag skrattar är det just den personen jag tänker på, den personen får mig alltid på bra tankar även om allt är som sämst.. Jag gillar diiig! Haha ja.
Ska plugga lite sen blir det nog sova antar jag! Pussssssssssss.
you make me smile.

snälla.

Jag minns första dagen jag pratade med dig, då visste jag verkligen inte att vi skulle bli så bra vänner.. Jag sårade dig några gånger, jag önskar bara att.. jag vet inte jag kunde spola tillbaka tiden och göra om allt.
Jag vet inte så mycket om vad som har hänt dig, vet bara att bara att det inte är bra, inte ett dugg. Jag vet inte exakt vad du har gjort, bara att du ligger i Koma och att det inte ens är säkert att du kommer överleva.. Du var verkligen en bra kompis, som man alltid kunde lita på & alltid kunde prata med när allt inte var som det skulle. Jag önskar att jag hade frågat hur det var med dig egentligen, hur du mådde.. men nej. Jag bara öste på med mina problem, frågade inte om hur du egentligen mådde, om allt var bra. Du ställde alltid upp, och du var så bra att prata med. Du lyssnade alltid.
Jag önskar bara jag kunde ta tillbaka vad jag har sagt till dig, jag har sagt så sjukt mycket, sårat dig så mycket, när du inte har sårat mig ett dugg. Du är en så bra kompis så det är inte sant, önskar bara att jag brydde mig mer innan allt.. ja det här som hänt. Jag önskar jag kunde få höra din röst, men jag vet inte ens om jag någonsin kommer få göra det igen.. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, hoppas på att du överlever.
Din stora dröm om att bli DJ, och dina låtar.. minns de så väl. Så fort jag lyssnar på de börjar jag nästan gråta. De påminner mig så sjukt mycket om dig! Önskar jag kunde hjälpa dig må bättre innan allt det här hände, önskar jag hade vetat om hur du egentligen mådde, önskar att jag hade kunnat få dig förstå att det faktiskt fanns en mening med livet. Men nu bara sitter jag här och kan inget göra. Jag hoppas du klarat det här, överlever. Jag önskar att jag hann säga till dig att du är en grym kille, min bästa killkompis & allt det där. Men nu vet jag inte ens om jag kommer kunna säga det till dig.. Jag ångrar att jag var så dålig kompis mot dig, när du var så underbar kompis mot mig. Önskar jag kunde ändra på det så mycket! Men jag hoppas iallafall att du förstår, eller rättare sagt förstodd att du betydde mycket för mig innerst inne, och att jag verkligen brydde mig om dig. Jag hoppas allt blir bra igen, hoppas du klarar det, även om du kanske inte vill..

Mathias Söderlund.

Dag 1 - min facebook profilbild



Dag 1: Din facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Dag 2 - en av de viktigaste personerna i mitt liv

Kan inte ösa på med massor av folk såklart men ah ni får bilder på några av de :)

 

Klara



Helena



Isabella



Johanna


Jag har inte gjort i nummerordnig eller något men ah alla betyder lika mycket ;) Like you knoooww.. Sen så min familj också såklart, men det kanske ni fattar själva?



Dag 1: Din facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


some food right now

Hejhej! :)
Har nyss varit ute och  sprungit med johanna, det gick la bra. nej men mycket bättre än förra gången så ah de blir bara bättre och bättre helt enkelt! Imorgon blir det en riktig träningsdag, först idrott såklart på morgonen, sen ska jag & johanna träna halva dagen, blir styrka, springa osv.. kanske blir stan lite först men det får vi se!
har hänt en till jobbig grej idag faktiskt, usch.. orkar snart inte mer! Men livet är rätt chill ändå på sina ställen ;) men ah, fick reda på det vid 6 idag. så det är inte så "helt okej" med mig just nu om jag ska vara ärlig. Ska laga lite mat just nu iallafall, too late men ah så är det. Puuussss!

Dag 1 - din facebook profilbild


Dag 1: Din facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


duktiga cheyer? alltid.

Hejhej! :)
Har skaffat en ny blogg nu faktiskt så ah om ni vill läsa den så får ni gärna göra det! Har en på devote också men ah.. kan länka den med om ni vill men jag är inte aktiv på den iallafall ;) sitter iallafall hos johanna just nu, men vi ska snart ut och springa osv så ah hinner inte blogga mer nu! Ni får ha de så bra babes :)
BLOGGEN PÅ NATTSTAD
BLOGGEN PÅ DEVOTE

rubriken ska vara här, men det finns ingen.

Hejhej! :)
har faktiskt varit en väldigt dålig dag idag om jag ska vara ärlig.. den började bra men sen.. ja. Har verkligen gråtit jäättemyycket för det är så himla hemskt , kan inte fatta det typ. Att det händer nån som jag känner? trodde faktiskt inte det skulle hända men ah ibland står man är och har fel.. anyway, efter skolan blev det lite häng med klara hos mig. vi joggade faktiskt, duktiga cheyer dääär! :) Vi ses puuuss!

Tja snyggos ;*

Hej goingaaar (y)' Aslängesen jag blogga här juuh ;o Men sitter med goingen i skolan nu och skriver en cp berättelse om några människor typ, alla ska skriva om samma sak.., kul -.-'
Men have to go, har gympa, puss! ;*

in school

Hejhej! :) Sitter i skolan just nu, försöker skriva någon random berättelse om två personer som heter Björn & Ali, det går ju inte precis bra.. aja vem orkar jobba just nu liksom ;) Idag fick jag iallafall tillbaka min mac dator, sönder för andra gången haha, banga deT ;) Vet inte vad som händer senare idag, kanske träffa bella ? :D får se iallafall, vi saknar dig Isabella! Vi ses puss :)
/sandra