sjukt bad update från mig

oj.. uppdateringen verkligen suger för mig här :P ska bättra mig någon dag.. men för er som vill kan ni gärna läsa min och goa johannas blogg orvart.devote.se, har en egen också men lösenord på den så bara vissa får läsa den :P
är sjuk idag.. SJUKT tråkigt :( jag har jättesvullen hals och väldigt ont i den, ont i huvudet, asont i ryggen, ont när jag andas osv.. det kan leda till lunginflamation typ :O så därför måste jag typ stanna hemma denna veckan för att jag inte ska bli sjukare.. men shietthesame nobody cares ;)

Men damp ;s

Uppdateringen går lixom riktigt bra för mig..... Typ bara Bella som bloggar ^^
Hemma me Johanna nue, chiill ;) Fast har typ asmke läxor så ah... Men kanske inte bloggar så jättemke men ajaah
Puss
Ingen bild heheh, hitta tiieep ingen ;s

Vem kan leva utan vänner? Inte jag iaf, den <3












//Bella




LYCKLIG DEN <3


Lycklig, lyckligare, jag!! :D <3



//Bella


Dålig uppdatering, ah

Sorry, för dååålig uppdatering men nu är det så att denna cheyen ska flytta ganska snart, så packa och plugga är la det mesta jag hinner med efter skolan -.- Så kommer kanske ite kunna blogga så jäääääätte mycket.. Men sen när jag har flyttat kommer jag blogga mer ;)

I helgen har man:

Vaknat 7-8 på lördagen och åkt bil i 3 timmar för att sedan vara framme i den liiiiilla staden Laxå, för att träffa släktingarna och äta lunch där.. Sen gör man sig fien till kusins 30 års kalas och åker sedan med släktingar till Örebro dååå tror man att sötinöti Ingrid ska va där.. <3 meeen det är hon inte :( Seen så blablabla, snack, blablabla, åka till festen :D Och sen är man på festen och skriver väääärsta flumm i Gästboken med kusinerna :D Och eh ja, höm.. vinner musik frågesporten. Och äter kanske en aning lite för mycket tårta :D Sen åker man hem och säger till mamma: Hallååå jag är ju jätte pigg :P Och när vi är framme så har jag somnat -.- xD HAHAH, och sen när man är framme i Laxå så somnar man.. då vaknar mann mitt i natten av att man är törstig. Man dricker sitt iskallaaa vatten och somnar bums igen. Sen vaknar man 8 på morgonen nästa dag, kollar på TV väcker becci och kollar mer på TV. Sen äter man goo frukost. Och sen åker man iväg och matar skooogsdjuren tyyyp xS Aja, sen blirre "Bäverrunda" :D Och naj, jag tänker minsamm inte förklara vad det ä. Och sen blirre gooooood tacos till lunch. Sen blirre packelipack och snackelisnak. Och sen åker vi hem till goal Göteborg :D Man somnar i bilen.. äter när man är hemma och somnar i sängen igen :) Och vaknar på morgonen och nuuuuuuuuuu så måste jag snart åka till skolan så .. hejdåååå :( <3

/Bella xD

HEH.

Jaa.. nu är det jue så att det inte blev så bra med den där dag-grejsmojsen.. Sååå vi skippar den :P

HEH.

//Bella

Mina nyårslöften

Hihi hej ;) Har inte kunnat lägga mig än.. har nördat gossip girl och ja, mitt liv är underbart just inatt! :D wiiiiii! kanske därför jag inte kan sova? iallafall, så ska ni få mina nyårslöften här och nu! :) för mig är det inte ett MÅSTE att hålla de utan bara försöka, och det är ju kul med nyårslöften ibland också! :)



såklart finns det mer antar jag.. haha ;) men SOV nu sandra. hejdå!
HALLÅ, BELLA OCH KLARA NI FÅR OCKSÅ BLOGGA!?

We made it through storms, made it through rain

Cha cha! ;)
Sandra här :P ska snart sova tror jag, måste vända tillbaka dygnet, måste, MÅSTE! 2 avsnitt av gossip girl precis, √. pratat med någon jag aldrig trodde jag skulle prata med, √. trodde aldrig jag skulle göra det, men när ens önskan blir sann så blir den :D haha men vi ses!
omg jag vill dö, allt är fööör bra just nu. tack för att du gör de bättre sötis, du är underbar ♥

De andra blderna från nyår

Hej! Här kommer resten av bilderna från nyår!



































Igga bilderna på MIG, ingen av de är seriösa, hihi ;) men vem orkar bry sig egentligen.. Aja vi ses!



Dag 1 ♥

Ska göra en sån här dag-sak. Så att det är en lista om vad man ska skriva om varje dag osså blahblahblah.. ni vet säkert? ;) I alla fall här kommer listan;
Dag 1: skriv om din familj och släkt
Dag 2: skriv om dina bästa vänner
Dag 3: skriv om en resa du har vart på
Dag 4: skriv om din skola
Dag 5: skriv 5 saker du gillar och 5 saker du inte gillar
Dag 6: publicera ett foto på dig
Dag 7: publicera ett foto på någon du kan lita på
Dag 8: skriv om dina favoritlåtar
Dag 9: länka till 3 bra blogar

Dag 1:
I min familj är det jag, min lillasyster, min mamma och pappa. Min lilla syster hade väldigt många hamstrar men hon har sålt de nu så hon har bara kvar 2 nu. Sen har vi en kanin och en undulat. Det är alla i min familj :)
-->Några i min släkt är min mormor, och min mamma har en halvsyster, min pappa har 3 syskon så jag har två fastrar och 1 farbror, jag har 6 kusiner m.m

//Bella

Varit med Zelma ♥

Hej alla bloggläsare, har precis vart med Zelma den ♥.. eller ja heheh inte precis hon gick hem klockan halv 7 och nu är klockan 20 över 8 liksom. Men i alla fall vi hade det kul ;) Imorgon vet jag nog inte vad jag ska göra.. eller jag ska kanske åka skridskor på eftermiddagen, den. ;) Oj, haha det är nog inte så kul för er att höra om vad jag ska göra imorgon.. då skriver jag om något annat, den ♥
Hissar och dissar ♥
Hissar: att man har firat nyår mä världens bästa vänner, den ♥, choklad och fyverkirier. :)
Dissar: sega datorer, tjatiga personer och knäckebröd. :(

Här kommer en bild från idag:
Jag till vänster och Zelma till höger ;)
//Bella