Snygga bilder hah

Här kommer bilderna vi tagit hittils.




























jadu, är man mobbad så är man /sandra.
Puss från Klara, sandra & bella


Tagga nyår babes ♥

Chacha, Klara häär :D Sitter i Sandras rum nu, har typ precis fixat oss, och Sandra står och tar pix på sig i spegeln ^^' Hihi sötiis ♥ Och så väntar vi på den andra sötisen som ska komma, Belliii ♥ Men vi bloggar mer sen, och då ska ni få MAAAAAAASSAAAAA bilder :D

Naaaw <3

Hejhej, har badat nu ^^ Hahah har läst 3 bloggar som jag och Klara hade för gaanska länge sen.. xD Naaw, hihih xD Haha, vi glömde lösenordet och användernamnet på alla bloggarna ganska fort -.- xD Dessa är bloggarna då:
Blogg 1
Blogg 2
Blogg 3

Nawii ♥

Men jaja, nu tror jag Sandra också snart ska publicera ett inlägg :D Om hon inte redan gjort det men nu ska jag packa lite och sånt tills imon :D

//Bella

Sista inlägget idag <3

Hej :), just nu skypar jag med Sandra.. eller gjorde. För nu måste hon städa sitt rum -.- "Something boring that everyone must do" Ja, nu antar jag att det ända man kan gö' är att längta tills imon <3 Men nu ska jag bada.. så detta blev ett väldigt kort inlägg så jag skriver nog ett efter jag badat också tror jag <3 Ha det bra. :D
//Bella

Laugh

Var bara tvungen att lägga upp den här! Hahahahahaha ;)



Stackars honom då! Vi ses ;)
/Sandra



Bara För Att Sandra Tvinga Mig

Sandra tvinga mig att göra ett längre inlägg ;)
Hon sa att jag skulle skriva om resan såå varse:
Jao, först så tog vi en taxi till flygplanet och så satte vi oss i flygplanet. På flygplanet fick vi några torra kex och kakor (man bah "tack så mycket -.-") och sen så mellanlanda vi i Paris, sen nästa plan o så. När vi landa i Florence så kom de en typ "taxi-buss" och hämta oss som dom hade beställt åt oss och sen kom vi fram till dom. ;) Meeen jag kommer typ inte ihåg och det KAANSKE är lite överdrivet att beskriva allt i minsta detalj... Men vi har iaf vart vid havet (vi badade ju inte ofc, de e ju typ 12 grader elr nåt i luften...) och så har vi typ.....
ASSÅ JAG KOMMER JU INTE IHÅG!! Bra minne man har här då......
Men ja, de har vart bra iaf ;)
Och idag har jag bara typ vart hemma och chillaaat :)
Har typ lite bilder från då men orkar inte ladda upp dom nu, lat som jag är ;) Kommer imorrn eller senare dåå ;) Nu blirre nån film (venne vilken) och fredasmyys :D
Puss på er ;*
Nån gammal bild.. ;)



Bilder på oss

Hej!
Nu är det sandra igen :P Ni har ju inte direkt sett så många bilder på oss så jag tänkte visa lite bilder på alla oss nu ;) Har mest bilder på mig såklart, och Isabella men ska försöka få många på Klara med ;) Och det blir inga photo booth bilder då hiih ^^
Vi ses! Puss :D

Bella u know <3

Hejhej, jag är ny bloggare på denna bloggen :D Så nu är det alltså jag och mina två bästigaste bästisar Sandra och Klara som ska blogga här. Jag heter Isabella, fast kallas mest Bella :) Mina intressen är att vara med kompisar, bada, dansa (<3) och andra roliga saker. :D Jag är 13 år och bor i Göteborg (bästa staden evah) Jao, nu vet ni lite om mig <3 Här kommer några bilder på mig, Sandra och Klara <3
Jag och Sandra när vi va på hennes sommarland <3
Jag och Klara hemma hos henne :)

Och en bild på mig:


//Bella

Välkommen Älskade Bella :D

Heejsaan :D Klacro här vaa? ;) Bella ska också börja blogga här nu har Sandruu och jag bestämt! :D Kom hem från Italy igår som Sandra saa ;) Men orkar inte blogga gör de sen ist :D
Puss ;*
Haha dampbild.

Jag vill käka en semla

Tjao! :D
Nu var det väldigt längesen vi bloggade. Men vi har glömt och vi har haft så kul i skolan :D <3 Haha seriöst, när man går i vår skola vill man bara dö av glädje. Vi har snart lektion, sitter i klassrummet ;) Vi ses någon dag!
Haha ful på mig, söt på Klara ;) Puss!

Tjing :D

Tjao! :D
Kej de va vääldigt längesen vi blogga, hehe.. ;) Sitter på gården med Sandra nuuu (y) Hahahah och det har hänt myyyyycke roligt, mihihihi! :D Asiens länder imorrn då :(( Jaja, ses!
/Klacro