Bella u know <3

Hejhej, jag är ny bloggare på denna bloggen :D Så nu är det alltså jag och mina två bästigaste bästisar Sandra och Klara som ska blogga här. Jag heter Isabella, fast kallas mest Bella :) Mina intressen är att vara med kompisar, bada, dansa (<3) och andra roliga saker. :D Jag är 13 år och bor i Göteborg (bästa staden evah) Jao, nu vet ni lite om mig <3 Här kommer några bilder på mig, Sandra och Klara <3
Jag och Sandra när vi va på hennes sommarland <3
Jag och Klara hemma hos henne :)

Och en bild på mig:


//Bella

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback