2 saker jag måste ha innan sommaren.

två saker jag måste ha innan sommaren är löshår & jeffery campbell lita. testade jeffery campbell idag på raglady och jag typ döör.. seriöst, skönaste & snyggaste skorna jag sett. typ skönare än converse? :O dessutom är de sjuukt lätta att gå i, pluus på de. ett litet minus är väl priset kanske, 1800 kr, men de är såå värda pengarna, de är ju inte  mycket ändåå :) men tror nog jag beställer från nätet för inte lika dyrt därifrån, får se vad jag gör.
sen löshår. för jag måste ha längre hår, asså verkligen måste. hatar att ha mellan-kort-långt hår, vill ha låångt, och jag vill ha det nu också. det tar sjukt lång tid för mitt hår att växa även om jag klipper topparna rätt ofta :( men det svåra med löshår är att; 1. det är sjukt svårt att hitta sin egen färg, verkligen sjukt svårt. man kan ju inte ha en annan färg än sitt vanliga hår heller, bliir soo epic fail.. 2. jag tonar ju mitt hår, och då är det väldigt svårt att få exakt likadan färg som man har haft (alltså samma bruna färg) även om man tar samma märke, för mitt hår har väldigt lätt för att bli massa andra färgnyansaer olika gånger även om jag har samma märke hela tiden.. om löshåret och det riktiga håret sen inte är i samma färg blir det ju inte så kul ;) kollade på löshår idag iallafall, men hittade inte min färg så får kolla vidare på andra affärer..
hade inget annat att blogga om thehe..

Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: filippaa

Skämtar du? Jeffery Campbell (särskilt Lita modellen) är ju så himla svåra att gå i! Man ramlar ju ihop efter att man har tagit ett enda litet steg. Det gör jag i alla fall, men det är väl olika från person till person beroende på vad man har för balansläge, jag själv har väldigt dåligt läge i den skalan om jag får säga det. Men snygga, ja det är de! :)

Kommentar skriven: 2012-04-25 Klockan: 22:01:44
Blogg/hemsida: http://thaflippan.devote.se
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback