Dag 3 - några jag aldrig kommer glömma

Madelene Regnell


Det var ett tag sedan jag träffade dig nu, men jag minns våra sommrar i Bohuslän.. Så sjukt kul så det finns inte, saknar verkligen den där sommaren för 2 år sen. You remember? Du är alltid en glad tjej och du snackar aldrig skit om någon endaste, du är en av de snällaste jag vet, inte många som är som du, kom ihåg det när allt är jobbigt! Saknar dig iallafall, och jag kommer aldrig glömma dig eftersom du alltid får mig glad & du får mig alltid att skratta! ;)

Helena Larsson


Alla mina minnen med dig, asså det är helt sjukt! Finns så sjukt många.. Du är en så sjukt rolig, glad och sprallig tjej ;) Du är underbaar och du är en sjukt bra kompis! Sitter seriöst och skrattar åt allt vi gjort tillsammans :) Har kännt dig i hela, hela mitt liv och du har alltid varit en bra kompis. Tror jag iallafall haha.. Du är en tjej som alltid har bra saker att säga om folk! Saknar dig, ses på lovet right? ;) Förresten hur går det med Louis haha?

Isabella Olsson


Du är en av mina bästa vänner och du är så UNDERBAR! Så underbar så det finns inte. Asså sjukt vad jag gillar dig gumman! :D Har kännt dig i 13 år, nästan hela mitt liv. När vi var små var vi ovänner, men ja sen ändrade allt på sig och nu är du en av de bästa jag har. Du är en tjej som är väldigt rolig ;) Minns förra sommaren, sjukt rolig med alla konserter ju! Var ett litet tag sedan jag träffade dig, men vi ses väl imorgon eller? Hoppas det iallafall ;) Kom ihåg att du är en jättebra kompis jag aldrig kommer glömma.

Theodora Brown


Du är som en syster för mig, när jag var mindre såg jag alltid upp till dig! Du är jättegullig mot allt och alla. Var typ 2 år sen vi sågs senast? :( Jag saknar ju dig! Men jag hoppas vi ses på lovet. Tack iallafall för att du är så bra, och för att du gjorde den där sommaren till den bästa någonsin! ;) Du är värd absolut allt du får. Kraam ;)

Klara Cronander Hedvard


Har kännt dig så sjukt länge också! Du är såklart en av mina bästa vänner, och du är så underbar. Du är sjukt go och rolig så det finns inte! Har väldigt många minnen med dig som jag absolut aldrig kommer glömma :) Du är en underbar kompis helt enkelt och ja så är det och så kommer det alltid, alltid vara! ;) Tack för att du finns för jag skulle verkligen inte klara mig utan dig! Underbar är du och du är alltid bra att prata med och ja, du finns alltid liksom. Puss älskar dig!

Mathias Söderlund


Du är en riktigt go kille & du finns alltid! Du är en bra kompis helt enkelt ;) Hoppas allt är bra med dig btw! Du bryr dig alltid om en & du vill inte att någon ska må dåligt, antar jag :D Kram!

Johanna Fredriksson


Förut hatade vi varandra, vi hatade varandra så det är typ helt sjukt haha.. Men sen bara sådär när vi började i samma klass blev vi vänner och nu är du en av de som betyder mest för mig :) Du finns alltid & sånt, dessutom har du go humor som faaen. Vi gör i stort sätt allt tillsammans typ, haha! Men tack för att du finns iallafall bästii, love u<3

Alfrida Angström


Kommer aldrig glömma dig för du är så snäll & roliig! :D Har inte kännt dig sådär jättelänge, lite mer än ett halvår bara men ändå. Kom ihåg att du är jäättebraaa! :D Pusss.

Och sen kommer alla andra goa.. Martin Agerstig, Natalie Forsblad, Anna Lindberg, Victor Persson, Alexander Hermansson, Maja Karlsson, Caj Ljungström, Oscar Andersson, Sara Karlsson, Fabian Dahlin, Mikaela Jenebring OSV OSV..

 

Dag 1: Min facebook profilbild.

Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.

Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.

Dag 4: Vad jag har i min väska.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: Något jag längtar efter.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

Dag 8: Bild på en tid jag saknar.

Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: Några bilder från din förra sommar.

Dag 11: Den som betyder allt för mig.

Dag 12: Det här saknar jag.

Dag 13: Favorit citat.

Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.

Dag 15: En bild som alltid får mig le.

Dag 16: Bild på dig och dina syskon.

Dag 17: Mina drömmar.

Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.

Dag 19: Dina föräldrar.

Dag 20:  Mina bästavänner.

Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.

Dag 22: Favorit klädesplagg.

Dag 23: Din fritid.

Dag 24: Mina rädslor

Dag 25: Någon du var nära vän med som liten.

Dag 26: Min kärlek


Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback