hihihi.

i'm so damn jealous of every girl you talk to... only because i never want anyone else than →ME← to realize how amazing you are...
fredag imorgon, yeees. längtar till helgen så de är sjukt, en dag till bara sen är jag friii.. i typ, 4 dagar men ändå :) har sjukt mycket att göra denna helgen, men snackar mer om det imorgon oki? ny mobil också, haha asså jag är så jävla failad. säg inte det här till någon jävla stjäl på jorden.. tappade först min iPhone på stan, sen fick jag låna mammas mobil och igår tappade jag den i toaletten.. haha den funkar la fortfarande men den är ändå cpad. fast har en ny iPhone nu soo... inte mitt problem anymore ;) vi ses imorgon pusskram.

Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: Madelene Regnell

Alltså Sandra du är hur söt som helst.. Seriöst du kan få typ vem du vill bara du vill det<3 Du har dessutom världens underbaraste personlighet! Är glad som har dig. Saknar dig, svara på sms sötnos? Kram

Kommentar skriven: 2012-04-28 Klockan: 23:10:52
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback