sånt som man gör när man har tråkigt.

Du är kär nu - ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - tyvärr så har jag det

Nån har sårat dig så du börjat gråta - haha jaa. ni fattar inte hur sjukt många som gjort det & hur sjukt många gånger det hänt. men värst är att det nästan alltid var/är samma person.. det är då det känns hemskast. men jag visar inte att jag blir sårad för någon, bara för mig själv.

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej


Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej


Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja


Jag har smygit ut utan lov - mhm


Jag har ljugit om var jag är för någon - ja :)


Jag har en hemlighet som ingen vet - kanske..


Jag har struntat i ett prov - beror la på vad man menar med "struntat"


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- har inte med bloggen att göra ett duugg.


Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej


Jag kan inte svälja piller - jo ?


Jag har tagit mediciner mot depression - nej


Jag har anorexi och/eller bulimi - nej


Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja


Jag har vaknat gråtande - asså inte vaknat av att jag gråter, det kan man väl inte ens? eller..? men har vaknat och sen börjat gråta, tror jag.


Jag har somnat gråtande - ja


DÖDEN
Jag hatar begravningar - haha ja vem gör inte?


Jag har sett någon dö - nej


Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja 2 stycken personer..


Någon nära till mig har begått självmord - nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - nej aldrig, bästa lokalsinnet here i coome ;)


Jag har sett en fallande stjärna - ja


Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - nej


Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja men då stannade hissen så aldrig igen


Har sparkat en kille mellan benen - nej men vill göra de hehe ..


Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej men de ska göras ! ;)


Druckit en hel liter mjölk på en timme - ja när jag hade något som kallas damp, usch för mjölk

Jag har medverkat i en teater - nej , teater är rätt tråkigt


Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja


Du har fångat en snöflinga med tungan - ja


Jag har suttit på ett tak på natten - nej men det skulle vara väldigt mysigt..


Jag har aprillat någon - ja men mina skämt suger så man kan ju ba dream on att de är bra


Jag har åkt taxi - ja ? :)


Jag har ätit sushi - nej för jag är något som kallas efterbliven ;)


Jag har åkt snowboard - jaaop


GILLAR DU ATT

Ge kramar:
ja


Ge massage: helt ok


Gå promenader i regnet: på sommaren är de hur mysigt som helst



ÖVRIGT

Vad gjorde du förra sommaren:
mycket, sånt som man brukar göra på sommaren


Svär du för mycket: inte för mycket men ibland


När duschade du senast: igår


Vilken färg är det på dina byxor just nu: gråa


Vilken låt lyssnar du på just nu: sunshine


Vad var det sista du sa: "puss puss"


Vad är brevid dig just nu: en cola flaska


Vad var det sista du åt: popcorn


Vem vill du spendera resten av ditt liv med: någon.


Har du en lavalampa: nej


Hur är vädret just nu: grått & fult, antar jag


Vad gjorde du igår natt: var trött och soov


Vem pratade du sist med på telefon: mathias


Vem fick du senast sms från: från ett okännt nummer,


Vad gör dig glad: allt som gör mig glad haha ;)


Vart skulle vilja du åka: där jag inte har varit


Vill du ha barn: kanske


Vad ska dom heta: -



Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: Anonym

Men, sandra inget av detta har med bloggen att göra?

Kommentar skriven: 2012-04-29 Klockan: 10:33:55
Kommentar skriven av: filippaa

Svar till kommentaren över;



Det är inte din blogg så du bestämmer väl inte vad som har att göra med den eller inte? De som har bloggen bestämmer väl själva vad de vill blogga om och om de vill blogga om just sådana här tillexempel frågor eller vad man nu ska kalla detta får väl de göra det utan att du ska komma och klaga på det? Skaffa dig en egen blogg istället för att klaga på andras, din blogg kommer nog bli jätteperfekt... Tror inte du skulle bli direkt "glad" i kommentaren om det stod att inget av det du skrev inte hade med bloggen att göra. Som sagt i alla fall, deras blogg, deras bussines! Lägg dig i ditt eget jäkla liv istället. Patetiskt att du inte heller vågar skriva ditt namn, haha!

Kommentar skriven: 2012-05-01 Klockan: 02:53:11
Blogg/hemsida: http://thaflippan.devote.se
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback