snälla.

Jag minns första dagen jag pratade med dig, då visste jag verkligen inte att vi skulle bli så bra vänner.. Jag sårade dig några gånger, jag önskar bara att.. jag vet inte jag kunde spola tillbaka tiden och göra om allt.
Jag vet inte så mycket om vad som har hänt dig, vet bara att bara att det inte är bra, inte ett dugg. Jag vet inte exakt vad du har gjort, bara att du ligger i Koma och att det inte ens är säkert att du kommer överleva.. Du var verkligen en bra kompis, som man alltid kunde lita på & alltid kunde prata med när allt inte var som det skulle. Jag önskar att jag hade frågat hur det var med dig egentligen, hur du mådde.. men nej. Jag bara öste på med mina problem, frågade inte om hur du egentligen mådde, om allt var bra. Du ställde alltid upp, och du var så bra att prata med. Du lyssnade alltid.
Jag önskar bara jag kunde ta tillbaka vad jag har sagt till dig, jag har sagt så sjukt mycket, sårat dig så mycket, när du inte har sårat mig ett dugg. Du är en så bra kompis så det är inte sant, önskar bara att jag brydde mig mer innan allt.. ja det här som hänt. Jag önskar jag kunde få höra din röst, men jag vet inte ens om jag någonsin kommer få göra det igen.. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, hoppas på att du överlever.
Din stora dröm om att bli DJ, och dina låtar.. minns de så väl. Så fort jag lyssnar på de börjar jag nästan gråta. De påminner mig så sjukt mycket om dig! Önskar jag kunde hjälpa dig må bättre innan allt det här hände, önskar jag hade vetat om hur du egentligen mådde, önskar att jag hade kunnat få dig förstå att det faktiskt fanns en mening med livet. Men nu bara sitter jag här och kan inget göra. Jag hoppas du klarat det här, överlever. Jag önskar att jag hann säga till dig att du är en grym kille, min bästa killkompis & allt det där. Men nu vet jag inte ens om jag kommer kunna säga det till dig.. Jag ångrar att jag var så dålig kompis mot dig, när du var så underbar kompis mot mig. Önskar jag kunde ändra på det så mycket! Men jag hoppas iallafall att du förstår, eller rättare sagt förstodd att du betydde mycket för mig innerst inne, och att jag verkligen brydde mig om dig. Jag hoppas allt blir bra igen, hoppas du klarar det, även om du kanske inte vill..

Mathias Söderlund.

Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: Madelene Regnell

Vad har hänt gumman? :( Du vet att jag alltid finns om du vill prata! Hoppas allt blir bättre iallafall vad som än har hänt! Ring mig? Puss

Kommentar skriven: 2012-04-04 Klockan: 20:36:52
Kommentar skriven av: Mika ♥♥♥

Faaail att han va i Thailand

Kommentar skriven: 2012-04-05 Klockan: 21:51:55
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback