det var ett tag sedan sötisar :)

haha ja lite av vad ni har missat medans jag har .. typ skitit i att blogga här! :) Hallå, vad händer med bloggen? people? klara & isabella kom fram. Ni behöver inte gömma er.. iallafall, värt att fortsätta blogga här eller inte? erat val ;) Men isåfall tycker jag att klara & isabella också ska blogga här, vill inte vara forever alone här..

så ja, vad har hänt under den här tiden då? :) Jag har tillexempel färgat håret brunt, & isabella har flyttat osv.. det här väl hänt en del ;) vet inte vad klara har gjort under den här tiden, jo hon har typ börjat rida.. najs ju! :)

idag har jag iallafall tagit ut min fula "bäddsoffa" ur mitt rum & satt dit pappas gamla säng istället, och på fredag ska jag få min efterlängtade, stora säng! :) längtar som faen ju. och sen blir det att göra om rummet totalt! byta golv, väggar, skrivbord, gaderob.. ja, you name it :)
ikväll ska jag ut med johanna, vi ska hitta på lite roliga grejer, nej men träffa lite folk och sånt ;) vi är väl hemma vid inatt ungefär kanske? får se! sen när vi kommer hem (om vi kommer hem..) blir det sleepover, som vanligt? avundsjuka? aja självklart! :) anyway vi ses sometime, power to the people!
/sandraa


Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback