She wear high heels, I wear sneakers

Heej <3, var ett tag sen jag blogga. Men jag har flyttat så jag har typ inte hunnit liksom packa, packa, packa, flytta, packa upp, packa upp, packa upp. Det tar inte så lite tid dt ;) Vad har ni gjort de senaste dagarna dåh? Jag har:
Tordsdag: Två prov, SO och NO. Inte dt bästa i skolan kanske? ;)
Fredag: Dt var idrottsdag, wohoo <3.. not?
Lördag: Kolla på Mello och tjocka mig med kladdkaka.

Jao, nu tycker jag att Klara får börja blogga här lite också! Och Sandra, fast hon blogga ju faktiskt igår (eller veene om hon blogga igår men läste hennes inlägg igår) Så hon har faktiskt bloggat lite. :)

Nu har man flyttat HAHA, <3juuuust nu tänkte jag typ skriva värsta långa inlägget om flytten och bla bla blaa men jag är för hungrig :o xd så måste äta frukost först kommer ett inläggb lite senare ;)

//Bella

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback