sov gott :*

Hejhej! :)
Usch fy vad jag är trött.. varför? Jag har typ blivit sovarN eller något :O Anyway, idag gjorde jag absolut inget, typ checkade Top Model Sverige på Tv3play, annars? Inget mer.. ;) Eller jo, bakade chokladbollar för typ 3 timmar sen, asgött ju! Men sen, inget annat.. :)
Imorgon drar jag först med till mammis jobb, det är chill som fan där faktiskt ;) Vi kanske är där i typ en timma, sen äter vi världens goaste thaimat, efter det blir de lite shopping & sen drar jag till Helena, tar typ bussen jao :) Stannar tills onsdag bitchees, så om ni vill något, smsa! ;) Kommer kanske blogga där, men bara kanske..
Men vad händer resten av lovet? Har inget mer inplanerat, jo några saker.. Ska såklart träffa Isabella, men jag vet inte när ;) PUUSSS.

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback