Dag 1 ♥

Ska göra en sån här dag-sak. Så att det är en lista om vad man ska skriva om varje dag osså blahblahblah.. ni vet säkert? ;) I alla fall här kommer listan;
Dag 1: skriv om din familj och släkt
Dag 2: skriv om dina bästa vänner
Dag 3: skriv om en resa du har vart på
Dag 4: skriv om din skola
Dag 5: skriv 5 saker du gillar och 5 saker du inte gillar
Dag 6: publicera ett foto på dig
Dag 7: publicera ett foto på någon du kan lita på
Dag 8: skriv om dina favoritlåtar
Dag 9: länka till 3 bra blogar

Dag 1:
I min familj är det jag, min lillasyster, min mamma och pappa. Min lilla syster hade väldigt många hamstrar men hon har sålt de nu så hon har bara kvar 2 nu. Sen har vi en kanin och en undulat. Det är alla i min familj :)
-->Några i min släkt är min mormor, och min mamma har en halvsyster, min pappa har 3 syskon så jag har två fastrar och 1 farbror, jag har 6 kusiner m.m

//Bella

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback