Dålig uppdatering, ah

Sorry, för dååålig uppdatering men nu är det så att denna cheyen ska flytta ganska snart, så packa och plugga är la det mesta jag hinner med efter skolan -.- Så kommer kanske ite kunna blogga så jäääääätte mycket.. Men sen när jag har flyttat kommer jag blogga mer ;)

I helgen har man:

Vaknat 7-8 på lördagen och åkt bil i 3 timmar för att sedan vara framme i den liiiiilla staden Laxå, för att träffa släktingarna och äta lunch där.. Sen gör man sig fien till kusins 30 års kalas och åker sedan med släktingar till Örebro dååå tror man att sötinöti Ingrid ska va där.. <3 meeen det är hon inte :( Seen så blablabla, snack, blablabla, åka till festen :D Och sen är man på festen och skriver väääärsta flumm i Gästboken med kusinerna :D Och eh ja, höm.. vinner musik frågesporten. Och äter kanske en aning lite för mycket tårta :D Sen åker man hem och säger till mamma: Hallååå jag är ju jätte pigg :P Och när vi är framme så har jag somnat -.- xD HAHAH, och sen när man är framme i Laxå så somnar man.. då vaknar mann mitt i natten av att man är törstig. Man dricker sitt iskallaaa vatten och somnar bums igen. Sen vaknar man 8 på morgonen nästa dag, kollar på TV väcker becci och kollar mer på TV. Sen äter man goo frukost. Och sen åker man iväg och matar skooogsdjuren tyyyp xS Aja, sen blirre "Bäverrunda" :D Och naj, jag tänker minsamm inte förklara vad det ä. Och sen blirre gooooood tacos till lunch. Sen blirre packelipack och snackelisnak. Och sen åker vi hem till goal Göteborg :D Man somnar i bilen.. äter när man är hemma och somnar i sängen igen :) Och vaknar på morgonen och nuuuuuuuuuu så måste jag snart åka till skolan så .. hejdåååå :( <3

/Bella xD

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback