min blogg från förra sommaren..?

haha hittade en jättegammal blogg som jag hade hela förra sommaren.. jag hade glömt av den helt och hållet men bara hittade den helt random när jag sökte på datorn efter "sandra blabla" typ !? hihi ahja, kan vara rätt kul att läsa den för där står typ allting om vad jag gjorde förra sommaren, inte hela men ändå. hihi om ni också vill läsa den klicka här: http://sandraelli.blogg.se/?tmp=07212512. ahja ni får ha de så bra och läs den bloggen nu vaaa ? och just detja, asså sjukt vad jag har förändrats sen förra sommaren. kolla på bilderna på den bloggen, sen kolla på bilderna här ! puss ;)

Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: Staffe ^^

Hhahahaha ;) :D

Kommentar skriven: 2012-05-08 Klockan: 08:05:36
Blogg/hemsida: http://staffethatsme.blogg.se/
Kommentar skriven av: filippa

Jag tycker att det är jätteroligt att läsa mina gamla bloggar som jag har haft, tycker inte du det hehe? ;) Förresten du var jättesöt förra sommaren också! Men man ser absolut att du har förändrats, i din hårfärg (jag trodde du hade haft svart hår hela tiden?) och du ser bara äldre ut! :)



I alla fall, jag funderar på att färga mitt hår mörkare, för jag har ju blont hår nu men vill ha lite förändring känner jag! Är inte helt 100% på det än men vilket märke och vilken färg använde du när du färgade ditt hår? Tycker din färg är jättesnygg så om jag färgar blir det nog absolut den färgen! Tack på förhand :)



Kyssar/filippa

Kommentar skriven: 2012-05-08 Klockan: 13:44:08
Blogg/hemsida: http://thaflippan.devote.se
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback