nu vet ni.

hejhej.
var hemma idag med men imorgon ska jag chilla på mitt liv i skolan .. haha nej men man kan ju bara drömma, tänk om de va chill i skolan ? fan va najs då ju ,. ähm, just nu sitter jag iallafall i min säng som jag alltid gör, haha har ju liksom inget skrivbord i mitt rum så min säng är som mitt skrivbord.. asså jag använder min säng till allt, nu vet ni !
ska typ till tandläkaren imorgon på morgonen också typ klockan halv 8, mmh härligt. så jag får ta 91 bussen från brunnsparken eller järnvågen eller något sen efter. naiz morgon. nu vet ni det också ! ;) nu vill jag ha choklad och det är den trejde saken ni vet idag, hejdå.

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback