ourpictures.webblogg.se..?

jag hatar namnet till denna bloggen haha, ourpictures liksom haha. men det var väl meningen att denna bloggen skulle vara en fotoblogg från början.. antagligen? men nej, vi har inte tid att gå ut och fota hela tiden, sen har inte alla på bloggen tillgång till systemkamera heller. kan la va kul att fota lite då & då men det är inget jag liksom gör flera gånger i veckan, och när jag väl fotar är det väl bilder på mig själv & kompisar, haha egoo. nej men true shiiet! men inte så att jag brukar gå ut och fota typ blommor och sånt varje dag. och om ni nu undrar varför vi har kvar bloggen & inte byter blogg om vi hatar namnet är att jag pallar inte de, vi har ändå haft den här bloggen rätt länge så vill gärna se hur länge vi kan ha den utan att alla ska sluta blogga liksom. haha ja så ni vet, ingen som hade frågat om dehär direkt, just say tha truee.. eller nåt.
så kan de se ut när lilla jaaag fotar, oredigerad bild också. haha ;)

Kommentarer till detta inlägg:
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback