PAYBACK IS A BIATCH!

asså åh, blir trött på alla er falska människor där ute i världen. Nästan varje person man trodde att man kunde lita på går bakom ryggen på en, nu är det ju inte så att jag säger att alla är så men de flesta .. Men nu är det en speciell person jag snackar om, du är världens underbaraste när det bara är du & jag, du får mig alltid skratta, du får mig alltid le, vi snackar om allt, osv ! Du är verkligen helt underbar då. men sen när du är med andra personer berättar du allt som jag sagt att du absolut inte får säga , du snackar skit om mig och allt sånt. du har sagt att du hatar falska vänner, men det jag har beskrivit här över är en falsk vän, DU är en falsk vän..

om din vän/nära vän/bästa vän snackar skit om personer med dig, kan det ju också betyda att hon/han snackar skit med andra om dig. Ok, jag har också snackat skit om vissa, det kan jag absolut inte säga att jag inte har gjort, för alla har gjort & gör det ibland. men jag snackar ALDRIG skit om mina vänner, vad tjänar jag på det? Det är väl mest att jag snackat skit om sånna jag inte gillar eller bråkar med och så isåfall..

Iallafall, du kommer få en så enorm hämnd så det är helt 7kt! du kommer få tillbaks allt det du utsatt mig för, det du sagt om mig. PAYBACK IS A BIAATCH! du kommer få skylla dig så jävla mycket för den sitouationen du kommer vara i sen, har du själv satt dig i den, måste du ta dig ut den också gumman :) Okej, lite för överdrivet kanske men ingen ska få behandla mig på det sättet, inte ens duuuu! Du får ha deeeee sötinöti! ;)

haha okej jag var tvungen att skriva av mig,.

Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: Anonym

Hänt!? :(

Kommentar skriven: 2012-05-30 Klockan: 23:29:31
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback