söndag

tjääänaaa eller något ! :)
har varit ute och sprungit hehe, nu ska jag hämta ut ett paket på posten, vettefan va de är för paket men ja vi säger så haha.. efter det ska jag åka och kolla på löshår och jeffery campell lita skor, sen ska jag städa & ikväll drar jag till saltholmen.. :) är väl typ det jag ska göra idag! fan vad gött att det bara är 3 dar i skolan nästa vecka btw , hehe yezzzz.
ha en bra dag pussiiss! ;)

Kommentarer till detta inlägg:
Kommentar skriven av: filippaa

Haha oj, det ser lite stökigt ut i bakgrunden på bilden.. I alla fall, är de jeansen du har på dig från Gina Tricot eller har jag fel?



Kyssar/filippa

Kommentar skriven: 2012-05-13 Klockan: 20:52:44
Blogg/hemsida: http://thaflippan.devote.se
Vill ba säga att vi inte tar åt oss av taskiga kommentarer eller något ;) På något sätt är de ba roliga. Thehe, men ah ba de vi skulle säga! Men såklart som uppskattas alla snälla kommentarer. Om ni har frågor får ni gärna fråga de också såklart så ska vi försöka svara på de :) Hadeee så braaoooo hihi.



Ditt namn skrivs här:
Vill du bli känd?

E-postadress: (ser bara VI 3)

Om du har en blogg:

Din kommentar skriver du här:

Trackback